سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اظهار دوستی، دوستی استوار می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :9
کل بازدید :60475
تعداد کل یاداشته ها : 55
103/2/5
6:55 ع

اینکه باخود گاه گاهی سخت دعوا می کنم

روزهای دلخوریت را تماشا می کنم


هر چه خندیدیم با هم روی هم در زندگی

وقت آن را صرف این گل های زیبا می کنم


من جواب مهربانی های دیروز تو را

در نسیم آشنای صبح پیدا می کنم


هر شبم را با تمام غصه های پیش رو

خسته از مردان بی تدبیر فردا می کنم


اشک خود را پاک کن گر اشک من جاری شود

نقش دریا را برایت باز اجرا می کنم


دست بردار از سرم اینقدر حالم را مپرس

چون سکوتم بشکند آشوب بر پا می کنم



  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دوستان عزیز و فرهیخته سلام:با کانال اشعار اینجانب در تلگرام و صفحه اینستاگرام من همراهی فرمایید.t.me/hamidrnaderiتلگرام و_hamidreza_naderi_اینستاگرام حمیدرضا نادری