سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر مرگ اشتر بدو رسید فرمود : ] مالک مالک چه بود به خدا اگر کوه بود کوهى بود جدا از دیگر کوهها و اگر سنگ بود سنگى بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد . [ و فند کوهى است از دیگر کوهها جدا افتاده . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :8
کل بازدید :60411
تعداد کل یاداشته ها : 55
103/1/29
2:11 ص

شاید گمان کردی که شخصی ناتوانم

اما پشیمان می شوی از امتحانم


در مرز احساسات من پا می گذاری

باید ببینی ضربه ی تیر و کمانم


آماده ام اکنون که با سختی بسازم

تو می نویسی قصه را من قهرمانم


در انتظار برگ ریزانم نشستی

غافل که کاجی سربلند و بی خزانم


تو خان ده بودی ستم هایت زبانزد

من نیز دهقانی درون آن زمانم


جنگیده ام در یک نبرد نابرابر

زخمی شدم با ضربه ی همسنگرانم


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دوستان عزیز و فرهیخته سلام:با کانال اشعار اینجانب در تلگرام و صفحه اینستاگرام من همراهی فرمایید.t.me/hamidrnaderiتلگرام و_hamidreza_naderi_اینستاگرام حمیدرضا نادری