سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دردانشش اختلاف و دوگانگی نباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :37
کل بازدید :60296
تعداد کل یاداشته ها : 55
103/1/10
7:28 ع

گم شدم در گیر و دار آرزو های خودم

تا به تنهایی رسیدم باز با پای خودم


مثل احساسی که از دلبستگی بیزار بود

من زمستانم گریزانم ز سرمای خودم


آتش سوزان عشقم در مسیر سرد باد

می شوم توفان ویرانی فردای خودم


قصه نامحرمان بس بود اما پس چرا

می کشم کشتی دزدان را به دریای خودم


خورده ام صد بار چوب اشتباهم را ولی

می کنم تایید مرگم را به امضای خودم


ادعا کردم که کوهم ریشه دارم در زمین

با نسیمی جابجا گشتم من از جای خودم


بس که گریان کرده ام لبخند های شوق را

سیل این دیوانگی آمد به صحرای خودم


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دوستان عزیز و فرهیخته سلام:با کانال اشعار اینجانب در تلگرام و صفحه اینستاگرام من همراهی فرمایید.t.me/hamidrnaderiتلگرام و_hamidreza_naderi_اینستاگرام حمیدرضا نادری