سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون دهقانان انبار هنگام رفتن امام به شام او را دیدند ، براى وى پیاده شدند و پیشاپیش دویدند . فرمود : ] این چه کار بود که کردید ؟ [ گفتند : عادتى است که داریم و بدان امیران خود را بزرگ مى‏شماریم . فرمود : ] به خدا که امیران شما از این کار سودى نبردند ، و شما در دنیایتان خود را بدان به رنج مى‏افکنید و در آخرتتان بدبخت مى‏گردید . و چه زیانبار است رنجى که کیفر در پى آن است ، و چه سودمند است آسایشى که با آن از آتش امان است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :5
کل بازدید :60458
تعداد کل یاداشته ها : 55
103/2/4
3:11 ع

بعد ازتومن بر مردنم اصرار دارم

حالا که رفتی گفتنی بسیار دارم

 

این رسم مردان خطا کار است افسوس

روزی که باید با تو باشم کار دارم

 

سخت است تنهایی برایم چونکه با تو

من خاطراتی پشت این دیوار دارم

 

غافل شدم از خود نمی دانستم این را

فرصت برای زندگی یک بار دارم

 

هرگز نگفتم عاشقت هستم و رفتم

من عاشقت بودم به این اقرار دارم


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دوستان عزیز و فرهیخته سلام:با کانال اشعار اینجانب در تلگرام و صفحه اینستاگرام من همراهی فرمایید.t.me/hamidrnaderiتلگرام و_hamidreza_naderi_اینستاگرام حمیدرضا نادری